www.yourcode.ro/merit concurs Coduri Marlboro 2015

Pentru ca meriti sa castigi, Marlboro a pregatit pentru tine o multime de premii minunate.
Cumpara in perioada 6 aprilie - 2 august 2014 orice pachet de Marlboro participant la promotie, cauta codul unic si introdu-l pe www.yourcode.ro/merit pentru a castiga unul din premiile pe care le meriti.
Daca nu ai acces la internet poti introduce codul si prin SMS la 1796.
Premii:
-vouchere de 30 de lei
-iPhone-uri 6 albe
Lista castigatorilor poate fi consultata pe www.yourcode.ro/merit/castigatori.
Lista centrelor de revendicare premii din cadrul campaniei Marlboro o gasesti pe www.yourcode.ro/merit/centre-revendicare.
Pentru mai multe detalii despre promotia Marlboro dar si pentru a introduce codul, intra pe www.yourcode.ro.


13 comentarii:

  1. Vi-l da vanzatoarea cand cumparati tigarile. Insa , nu functioneaza :(

    RăspundețiȘtergere
  2. https://www.yourcode.ro/merit/regulament3.pdf cititi sectiunea 3 pt a vedea care sunt tipurile de pachete participante.
    Cititi regulamentul ca pt asta e facut, haideti ca nu-i greu !!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce cod magazin frate ce cacat e asta ?! Eu nu am primit nimic, trebuie sa cumparam dintr-un magazin special ?! O porcarie. La ce mai faceti publicitate ca faceti concursuri daca nu putem sa bagam codurile. Mincinosii.

    RăspundețiȘtergere
  4. Codul vanzatoarei TF3TL

    RăspundețiȘtergere
  5. merge codul este in int, pachetului sub capac

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu am incercat dar nu a mers. Am urmat cu strictete instructiunile.

    RăspundețiȘtergere
  7. am bagat un cod....al doilea cum?

    RăspundețiȘtergere
  8. am bagat un cod.....al doilea cum?

    RăspundețiȘtergere
  9. am bagat un cod....al doilea cum?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se introduce doar doua coduri pe zi, poti folosi si cod vanzatoare CT3TN

      Ștergere
  10. T33LJ
    Sau
    3EJTM
    Folositile sunt bune

    RăspundețiȘtergere